Monday, May 23, 2011

1.0 Salam perkenalan


Tanggal 23 Mei 2011, maka lahirlah blog saya bertajuk "gegar" atau alamat penuhnya "gegarsyeh.blogspot.com". Gegar akan dipenuhi maklumat perniagaan, kesihatan, pengalaman dan apa saja maklumat yang difikirkan perlu bagi minda yang bersih dan kesinambungan hidup insan. Belum terlewat pada usia mencecah 55 tahun untuk memulakan sebuah blog dan diharapkan mendapat tunjuk ajar dari blogger yang masih muda dan berpengalaman.  Sebenarnya saya belum merancang apa kandungan sebenar blog ini, jadi ianya akan dipinda dari masa ke semasa mengikut selera. Mungkin saya akan memilih beberapa artikel atau ilmu pengetahuan yang terdapat di halaman sesawang lain dan masukkan dalam blog saya ini (rujukan dari mana sumber diambil akan dimasukkan). Pada peringkat pengenalan/permulaan akan dimuatkan pengenalan diri saya, diikuti sedikit nasihat tentang penyakit jantung yang saya alami sendiri.

Okay lah buat permulaan, bye ..... Wassalam.

Y.B. (i.e. Yang Benar): Mahdzar bin Ahmad bin Obaid bin Said bin Ahmad Said bin Audz bin Ali Baladram

No comments:

Post a Comment