Monday, October 6, 2014

297.0 Komen tentang blog gegarsyeh.blogspot



Alhamdulillahi rabbil 'aalamiin.  Segala puji bagi Allah 'Azza wajalla yang telah memberi saya peluang menghirup udara duniawi sehingga ke saat ini...... singgah sebentar dalam perjalanan yang masih jauh dan tak tahu bagaimana nasib saya di sana kelak.

Sejak memulakan blog ini pada 23 Mei 2011 dan hingga sekarang 6 Oktober 2014 (Selamat menyambut Aidil Adha 1435), saya telah memasukkan sebanyak 296 artikel yang meliputi nasihat kesihatan, keagamaan dan beberapa panduan hidup.  Terima kasih kepada semua pengunjung blog saya dan berharap blog ini sedikit sebanyak dapat menambah ilmu pengetahuan kita dan dijadikan panduan hidup seharian. Kebanyakan artikel adalah petikan / copy dari artikel asal yang sumbernya saya nyatakan di bawah artikel tersebut.

Alhamdulillah, hingga kini 6 Oktober 2014, terdapat 170,198 hits dan terdapat 27 tajuk-tajuk yang mendapat hits melebihi 1,000.  Tajuk yang paling mendapat perhatian dan kerap dibuka ialah tentang Minyak Hitam (16/4/2013) - 23,158 hits.  Diikuti tajuk Panduan Kerosakan Kereta - D.I.Y. (13/1/2013) - 11,218 hits, Pahlawan Tok Janggut (Kelantan) - Kisah Misteri (5/2/2013) - 8,644 hits, Himpunan Rahsia Ayatul Kursi (13/1/2013) - 5,596 hits dan Borang Tuntutan Perubatan JPA (Pencen) - 4,798 hits.

Sekali lagi saya menyusun jari mengucapkan terima kasih dan maafkan saya kiranya terdapat perkataan atau ayat-ayat yang mengganggu ketenteraman saudara/saudari yang dihormati. Teruskanlah melayari blog ini kiranya ia memberi munafaat kepada anda dunia dan akhirat.

No comments:

Post a Comment