Monday, December 15, 2014

305.0 Prestasi gegarsyeh.blogspot.com - 15/12/2014

Assalaamu'alaikum

Alhamdulillaah, segala puji bagi Allah yang telah mengurniakan kesihatan kepada saya untuk terus berkhidmat sebagai seorang hambaNya di dunia ini.  Saya sangat2 berharap kandungan blog saya dapat memberi munafaat kepada pengunjung semua, dunia dan akhirat.   Saya mengalu-alukan teguran kiranya kandungan blok ini menyinggung mana2 individu atau terdapat lain-lain kelemahan.

Ringkasnya, sejak blog ini ujud pada 23 Mei 2011 hingga sekarang terdapat hampir 208,000 orang pengunjung harian.  Terima kasih saya ucapkan kepada semua.  Detail hits pengunjung adalah seperti di foto bawah ini.



Statistik pengunjung bulanan adalah seperti di bawah ini.  Terdapat hampir 500 hits harian dan artikel Minyak Hitam masih mendahului bulanan dan keseluruhan.  Jumlah sehingga hari ini ialah 207,944 pengunjung atau hits.


 Pecahan pengunjung mengikut negara adalah seperti di bawah ini dan peminat dari Malaysia berjumlah 12,625 orang, 1,000 orang lebih dari India dan Indonesia manakala bakinya dari Singapura, USA, German dan lain-lain termasuk Russia.  Saya pun kurang pasti, artikel mana yang dibuka/dibaca oleh negara luar kerana majoriti artikel saya di dalam bahasa Melayu (atau mereka terbuka secara tidak sengaja.....wallaahu wa'alam)..


Hampir separuh dari pengunjung menggunakan pelayar Chrome (43%), diikuti Mobile Safari 18%, Firefox 11%, Opera 9% dan lain-lain.

Sekali lagi saya mengucapkan ribuan terima kasih kerana terus melayari blog saya.

Wassalam.

No comments:

Post a Comment